Літак Ан-74ТК-300 є суттєвою модифікацією літака АН-74 і призначений для виконання пасажирських перевезень, у тому числі, в умовах підвищеної комфортності.
Відмінною особливістю конструкції літака Ан-74ТК-300 є установка двигунів під крилом на пілонах, що підвищує тягову потужність силової установки і знижує витрату палива.
Літак Ан-74ТК-300 може експлуатуватися на регіональних, ближніх магістральних і міжнародних авіалініях з можливістю експлуатації в широкому діапазоні висот аеродромів.
Встановлюване на літаку сучасне пілотажно-навігаційне обладнання та обладнання радіозв’язку забезпечує польоти літака у всіх географічних районах, над земною і водною поверхнями, у простих і складних метеорологічних умовах, вдень і вночі в режимі автоматичного літаководіння на маршруті з точністю RNP-5 при скороченому мінімумі вертикального ешелонування (RVSM), а також посадку при метеомінімумі, що відповідає 1 категорії ІСАО (60х800) м.
Сертифікація літака проведена Авіаційним регістром Міждержавного авіаційного комітету (АР МАК) спільно з Укравіатрансом, відповідно до чинних на території СНД авіаційних правил АП-25, ідентичним за структурою та вимогам норм FAR-25 і JAR-25.
Літак має:
– Сертифікат типу № СТ 208-АН-74ТК-300 АР МАК;
– Сертифікат типу № ТЛ 0025 Укравіатрансу.
Літак Ан-74ТК-300 являє собою суцільнометалевий вільнонесучий моноплан з високорозташованим крилом і однокільовим Т-подібним оперенням. Планер і всі системи літака виконані придатними до усекліматичного використання.
Силова установка літака складається з двох турбовентиляторних двигунів
Д-36 серії 4А, закріплених на пілонах під крилами, і допоміжної силової установки ТА-12, розташованої в техвідсіку правого обтікача шасі.
Шасі триопорне з керованою носовою стійкою. Основні стійки шасі забираються в обтікачі на фюзеляжі, носова стійка – в нішу шасі, розташовану в передній частині фюзеляжу.
По лівому борту літака встановлено двері або двері-трап для входу або виходу пасажирів.
У хвостовій частині фюзеляжу розташований вантажний люк, який використовується для завантаження або вивантаження багажу.
Залежно від виконуваних функцій і складу необхідного устаткування літак виготовлено в наступних варіантах:
АН-74ТК-300 – пасажирські перевезення до 52 осіб;
АН-74ТК-300Д – пасажирські перевезення в умовах підвищеного комфорту до 24 осіб з можливим розділенням пасажирської кабіни на кілька салонів.